טבעות אירוסין, טבעות נישואין, תכשיטים

טבעות אירוסין ישירות מהבורסה, עד 60% יותר זול מהחנויות!!!

דף הביתאודותמאמריםמועדון לקוחותגלריהצור קשר

טבעות אירוסין
צמידים
עגילים
שרשראות
מבצעים
     

טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
נושא:

תליונים
טבעות מעוצבות
טבעות נישואין

מועדות לקוחות MYRINGS לטבעות אירוסין
טבעות אירוסין
 

תליונים

תליון הוא הלב של השרשרת או הצמיד עליו הוא נמצא. הוא יוצר את העיצוב הסופי ואת הסגנון של השרשרת עליו הוא תלוי ולמעשה יוצר את הייחודיות של התכשיט. בעיצוב תליונים אפשר לתת לדמיון להשתולל ולהגיע להישגים חדשים וליצירתיות פורצת גבולות. תליונים יכולים להימכר כחלק משרשרת או בנפרד כך שניתן להתאימם לשרשראות קיימות.

בבחירת התליון שיתלווה לשרשרת יש להתחשב בצווארה של העונדת ובסוג הפתח של הבגד. אם מדובר באישה בעלת צוואר עבה יותר עדיף
שרשרת קצרה עם תליון מעוגל ואילו לאישה בעלת צוואר ארוך ורזה יתאים תליון ארוך בצורת נטיף. כמו כן יש להתחשב בלבוש ובסוג הצווארון, לפתח V יתאים תליון מוארך ואילו לפתח מעוגל יש להתאים תליון קצר שלא יבלע מתחת לחולצה.

בעולם אופנת ה
תכשיטים ישנם תליונים רבים בעלי משמעות רוחנית או סמלית המתחברים לשורשי הדת או לקוסמוס. רוב התליונים שניתן למצוא בשוק משובצים אבני חן או יהלומים ונועדו להקנות מראה עשיר ויוקרתי לכל בגד ולהשלים את המראה הכללי אותו רוצה העונדת להשיג. לתליוני השרשרת ניתן להתאים תליונים דומים הנתלים על צמיד ובכך להשיג סט איכותי ומעוצב.

 
טבעות אירוסין, טבעת אירוסין

תליון יהלום מרשים



 

תליון עניבה



 

תליון יהלומים מיוחד- עלה



 

תליון basket קלאסי



 

תליון קלאסי משובץ



 

תליון מעונב



 

תליון לאירועים



 

תליון יסמין



 

טבעות אירוסין יוקרתית טבעות אירוסין בעיצוב טוויסט טבעות משובצות יהלומים טבעות אירוסין קלאסי ייחודי טבעת אירוסין זהב לבן טבעות זוכות פרסים טבעות זהב לבן לאירוסין טבעות לנשים צעירות טבעות אירוסין חושנית טסעת אירוסין סוליטר זהב טבעות אירוסין משובצות יהלומים סוליטר קלאסי טבעות מלכותיות טבעות אירוסין רחבות טבעות אירוסין טוויסט פרחים טבעות אירוסין טוויסט זהב טבעות אירוסין אומנותית חדשנית טבעות אירוסין מדונה טבעות אירוסין מעוצבות מודרני טבעות אירוסים מלכותיות קלאסיות טבעות אירוסין זהב לבן מוקפד אירוסין סוליטר שיניים טבעות אירוסים עדינה טבעות אירוסין סטייל אנגלינה טבעות אירוסין דגם ריטה פרינסס טבעת אירוסין יהלום גדול טבעות אירוסין ענבר טבעות אירוסין סוליטר שני טבעות אירוסין עיצוב מרינה טבעות אירוסין אהובות טבעות אירוסין קסם הטוויסט טבעות אירוסין מאי טבעות היהלום טבעות אירוסין קלאסי נקי טבעת אירוסין יהלומי איכות טבעת אירוסין 70 יהלומים טבעת יוקרה טבעת אירוסין שירי טבעת אירוסין זהב לבן קלאסי טבעת יהלום גרייס טבעת יהלומים פריס הנסיכה הלבנה טבעת יהלום ייחודית טבעת אירוסין סלין טבעת נישואין הלן טבעת נישואין שארלוט טבעת נישואין מדלן טבעת נישואין גייד תליון יהלום מרשים תליון עניבה תליון יהלומים מיוחד- עלה תליון basket קלאסי עגילים קלאסיים עגילים - תמיד באופנה עגילים יוקרתיים עגילים מחמיאים במיוחד תליון קלאסי משובץ תליון מעונב תליון לאירועים תליון יסמין טבעת אליזבט טבעת מוניקה טבעת אשלי תליון יהלום בשיבוץ קלאסי טבעת קייסי עגילי יהלום בשיבוץ סוליטר טבעת קימברלי טבעת קריסטין טבעת קלי 
גלול תצוגת קולקצייה שמאלה

כל הזכויות שמורות לאתר MyRings - חנות התכשיטים שלך ברשת. ברוכים הבאים לחנות התכשיטים וטבעות האירוסין והנישואין MyRings - כל התכשיטים אצלנו בחנות מיוצרים תוך הקפדה על איכות התכשיט ועל עיצובו הייחודי והמקורי. תוכלו לגלוש באתר ולצפות בגלריית התכשיטים שלנו. בין היתר תמצאו באתר תכשיטים כגון: טבעות אירוסין, טבעות נישואין, טבעות יהלום ועוד. בנוסף נשמח לארח אתכם בספריית המאמרים שלנו ולקבל מידע מעמיק יותר על עולם התכשיטים, כך תוכל לרכוש טבעות אירוסין או טבעות יהלומים לאשתך

מפת אתר | צור קשר