טבעות אירוסין, טבעות נישואין, תכשיטים

טבעות אירוסין ישירות מהבורסה, עד 60% יותר זול מהחנויות!!!

דף הביתאודותמאמריםמועדון לקוחותגלריהצור קשר

טבעות אירוסין
צמידים
עגילים
שרשראות
מבצעים
     

טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
נושא:

תליונים
טבעות מעוצבות
טבעות נישואין

מועדות לקוחות MYRINGS לטבעות אירוסין
טבעות אירוסין
 

צמידים לגברים

תכשיטים, בימינו המודרניים, אינם רק נחלת הנשים. גם גברים רבים, בעיקר אלה שבטוחים בגבריותם, שאוהבים לטפח ולקשט את עצמם ולא מפחדים יעזו לענוד תכשיטים גם הם. התכשיטים מעניקים ביטחון עצמי ומעין מעמד-סטטוס לכל העונד אותם. נשים רבות דנות בסוגיית התכשיטים במיוחד בהקשר של טבעות אירוסין הגדולות והמרשימות. עם זאת , גם גברים בעת הנישואין רוצים להתהדר בתכשיט יפה שיחמיא לגופם, כך למשל קיימת תנופה גדולה בנושא בחירת טבעות נישואין לגבר שמעז לענוד טבעת שאינה רק פס זהב פשוט. גברים בימינו מעיזים לחרוט על טבעת הנישואין, לשבץ בה יהלומים וכו'.

צמידים לגברים
אחד מפריטי התכשיטים שגברים פחות מזדהים איתם הם צמידים. עם זאת, גברים בימינו , לא רק בקהילה הגאה , מתאפרים, מטפחים את עצמם, עונדים שרשראות, טבעות ואף צמידים. הצמידים המקובלים אצל גברים עשויים לרוב מכסף ופחות מזהב. עם זאת הקולקציה המוצעת לגברים בתחום הצמידים היא רחבה מאוד וכוללת בה צמידים איכותיים , יוקרתיים ויפים. למראה גברי יותר קיימים צמידים בעלי רצועת עור שחורה ושיבוצי כסף או זהב בצורת דמוי תליון.

מתנה מושלמת לגבר הבטוח
אם בן זוגך אינו מתבייש בגבריותו ובטוח בה בצורה טוטאלית ואוהב להתהדר בלבוש יקר, לטפח את שיערו וככלל אוהב להיראות מתוקתק בכל עת , המתנה המושלמת בשבילו תהיה צמיד. הצמיד ישלים את המראה המרשים של הגבר שלך וייתן לו ניצוץ של יוקרה. דמייני את הגבר שלך הולך לעבודה או לאירוע, לבוש בג'ינס מכובד כהה, חולצה מכופתרת, השיער מסודר, הזקן מגולח והשיא של השיא – צמיד יד מזהב לבן מעטר את ידו הענוגה. אי אפשר להתווכח עם מראה מנצח שכזה.

 
טבעות אירוסין, טבעת אירוסין


טבעות אירוסין יוקרתית טבעות אירוסין בעיצוב טוויסט טבעות משובצות יהלומים טבעות אירוסין קלאסי ייחודי טבעת אירוסין זהב לבן טבעות זוכות פרסים טבעות זהב לבן לאירוסין טבעות לנשים צעירות טבעות אירוסין חושנית טסעת אירוסין סוליטר זהב טבעות אירוסין משובצות יהלומים סוליטר קלאסי טבעות מלכותיות טבעות אירוסין רחבות טבעות אירוסין טוויסט פרחים טבעות אירוסין טוויסט זהב טבעות אירוסין אומנותית חדשנית טבעות אירוסין מדונה טבעות אירוסין מעוצבות מודרני טבעות אירוסים מלכותיות קלאסיות טבעות אירוסין זהב לבן מוקפד אירוסין סוליטר שיניים טבעות אירוסים עדינה טבעות אירוסין סטייל אנגלינה טבעות אירוסין דגם ריטה פרינסס טבעת אירוסין יהלום גדול טבעות אירוסין ענבר טבעות אירוסין סוליטר שני טבעות אירוסין עיצוב מרינה טבעות אירוסין אהובות טבעות אירוסין קסם הטוויסט טבעות אירוסין מאי טבעות היהלום טבעות אירוסין קלאסי נקי טבעת אירוסין יהלומי איכות טבעת אירוסין 70 יהלומים טבעת יוקרה טבעת אירוסין שירי טבעת אירוסין זהב לבן קלאסי טבעת יהלום גרייס טבעת יהלומים פריס הנסיכה הלבנה טבעת יהלום ייחודית טבעת אירוסין סלין טבעת נישואין הלן טבעת נישואין שארלוט טבעת נישואין מדלן טבעת נישואין גייד תליון יהלום מרשים תליון עניבה תליון יהלומים מיוחד- עלה תליון basket קלאסי עגילים קלאסיים עגילים - תמיד באופנה עגילים יוקרתיים עגילים מחמיאים במיוחד תליון קלאסי משובץ תליון מעונב תליון לאירועים תליון יסמין טבעת אליזבט טבעת מוניקה טבעת אשלי תליון יהלום בשיבוץ קלאסי טבעת קייסי עגילי יהלום בשיבוץ סוליטר טבעת קימברלי טבעת קריסטין טבעת קלי 
גלול תצוגת קולקצייה שמאלה

כל הזכויות שמורות לאתר MyRings - חנות התכשיטים שלך ברשת. ברוכים הבאים לחנות התכשיטים וטבעות האירוסין והנישואין MyRings - כל התכשיטים אצלנו בחנות מיוצרים תוך הקפדה על איכות התכשיט ועל עיצובו הייחודי והמקורי. תוכלו לגלוש באתר ולצפות בגלריית התכשיטים שלנו. בין היתר תמצאו באתר תכשיטים כגון: טבעות אירוסין, טבעות נישואין, טבעות יהלום ועוד. בנוסף נשמח לארח אתכם בספריית המאמרים שלנו ולקבל מידע מעמיק יותר על עולם התכשיטים, כך תוכל לרכוש טבעות אירוסין או טבעות יהלומים לאשתך

מפת אתר | צור קשר